Vad är Spelpaus och hur fungerar det?

Inscription ā ClashInfo
Vous n'ętes actuellement pas inscrit sur ClashInfo. Pour participer et poser vos questions, nous vous invitons ā vous inscrire gratuitement. L'inscription ne prend que quelques secondes.

Scott Garcia
Posté le 13 novembre 2024 ā 22h 06min 16s
Hej alla!
Jag har hört talas om Spelpaus och funderar på att använda tjänsten för att pausa mitt spelande. Kan någon förklara hur Spelpaus fungerar och vad det innebär i praktiken? Är det svårt att registrera sig, och hur påverkar det tillgången till olika spelsajter? Tack på förhand för hjälpen!
Charles McDonald
Posté le 13 novembre 2024 ā 22h 13min 18s
Hej!
Spelpaus är en tjänst från Spelinspektionen som hjälper spelare att blockera sig själva från alla licensierade spelbolag i Sverige. Genom att aktivera Spelpaus https://bellenmerken.com/blog/vad-ar-spelpaus/ blir du avstängd från allt spel som kräver registrering och därmed även från spelreklam. Registreringen är enkel och görs direkt på deras webbplats med BankID, och du kan välja olika avstängningsperioder - från en månad till tillsvidare. Under denna period kan du inte häva avstängningen förrän tiden gått ut. Spelpaus är ett kraftfullt verktyg för att ta kontroll över ditt spelande och kan vara en bra start för dig som vill minska eller helt avstå från spel.
Scott Garcia
Posté le 13 novembre 2024 ā 22h 16min 17s
Tack så mycket för förklaringen! Jag uppskattar den tydliga genomgången och ska absolut registrera mig för att ta kontroll över mitt spelande.

Copyright Š 2004-2011, ClashInfo. Tous droits réservés. Par WebEvolutis SARL