- Vous êtes ici :
- Clashinfo
- Les forums d'aide
Comment avoir des marges
Inscription à ClashInfo
Vous n'êtes actuellement pas inscrit sur ClashInfo.
Pour participer et poser vos questions, nous vous invitons à vous inscrire gratuitement. L'inscription ne prend que quelques secondes.
crayon-de-bois Messages: 5 Inscrit le: 13 juil. 2020 |
Bonjour, je me sers d'Illustrator depuis peu de temps. Je dois faire une lettre avec en fond, des illustrations. Pour les illustrations, pas de soucis. C'est juste que pour ajouter le texte, je n'arrive pas à visualiser les marges exactes.. Je voudrais avoir un peu le même espace que sur un fichier word, avec mon texte centré par rapport à la page complète selon une marge déjà décidée et différentes entre le hauts/bas et celles droites/gauches.. Comment je peux faire ça via Illustrator ?
|
James Messages: 42 Inscrit le: 31 oct. 2021 |
Most people do not have the opportunity to be completely immersed in a new language by living in a foreign country. The good news is that there are other ways you can learn. | Bathroom Tiles
|
killersmile Messages: 283 Inscrit le: 09 nov. 2021 |
Thank you for this lovely article! https://dentalimplantssanjoseca.com
|
The information you have posted is very useful. The sites you have referred was good. Thanks for sharing. decking lincoln
|
looneyhans Messages: 302 Inscrit le: 10 nov. 2021 |
Awesome! Learned alot thanks so much keep posting more. soda blasting orlando
|
Well this is great site! Would definitely recommend this to my friends. Love the read welding fabrication
|
idasanka Messages: 599 Inscrit le: 10 nov. 2021 |
It felt so good to know that I had a great company to call. They help a lot, thank you laser hair removal cost
|
This is such a great resource that you are providing and you give it away for free. I love seeing blog that understand the value of providing a quality resource for free.
physical therapy spokane |
geebranzy Messages: 138 Inscrit le: 18 nov. 2021 |
|
geebranzy Messages: 138 Inscrit le: 18 nov. 2021 |
|
The information you have posted is very useful. The sites you have referred was good. Thanks for sharing. Click here
|
thanks for sharing keep posting! www.cabinetsoxnardca.com
|
Very helpful and good value as well. Will defGreat! didnt know about this before, I had doubts but thanks for clarifying. initely use them again https://newbornphotographyphiladelphia.com
|
This is exactly what I was looking for. Thank God I found this site! Thanks for sharing this https://newbornphotographycincinnatioh.com
|
Great site thanks admin. More power. fence savannah
|